onsdag 11 augusti 2010

Taklök

Gör saker för lusten och glädjens skull!


I dag fick jag lust att besöka Norrby handelsträdgård
                                                        http://www.norrbytradgårdar.se/

 



 
Besöket resulterde i ännu en taklök.






I morgon blir det besök på Formexmässan tillsammans med barnbarnet Julia. Vi kommer bl.a. att besöka mamma Sussis monter AG:32. Om du inte redan besökt hennes blogg så gör det och titta på hennes fantastiska bilder. Adressen är sussisvarld.blogspot.com passa på och titta hennes vackra smycken på http://www.soulofmaia.se/  



3 kommentarer:

Inger Tolwers sa...

Underbar sida du har!
Lyllos dig som kan gå på formexmässan.Jag vill jag vill.
Kram Inger

Anonym sa...

Hej!
Hoppas du träffar Louise på mässan. Hade faktiskt varit roligt att vara med den här gången. Längesedan sist. Men det brukar bli dyrt:-)
Jag läste ditt mail, och jag har några helger uppbokade i höst. Men först ska jag bli bra i min inflammerade höft/ischiasnerv. Det är en lång historia som jag inte orkar ta nu. Är sjukskriven nu i vilket fall. Helgerna jag inte kan är 18-19 september och 1-2 oktober. Jag tar gärna en helg långt fram i höst, så vi kan boka tågbiljetter billigt. Bara vi bestämmer oss, så är det ju bara att boka. Hör av dig när du bestämt helg. Kram Helena

Anonym sa...

Vackra bilder har själv varit på Norrby trädgårdar och vet hur fint det är.