söndag 5 december 2010

Vackra band

När man sätter sig ner och njuter av ingenting,
kan det kännas som allra bäst.






Band, vackra tyger och knappar har följt mig från tidig barndom.
I går hittade jag den vackra lådan för några av banden. 
Lådan och några småsaker till hittade jag hos http://www.pirjodesigne/. i Tyresö. Till Pirjo är det trevligt att återkomma alla årstider. I går tog vi ditt vänner och satt i Pirjos vackra växthus och drack kaffe och pepparkakor medans snön dalade ner utanför.

3 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej svejs i julstugan!!!
Hittade hit genom Håkans Party SATURDAY SHOW OFF och jag har haft en mysig stund här hos dig.., man tackar!!!
Jag kikar vidare och återkommer snart igen....
Kram till dig
Marianne

Inger Tolwers sa...

Vilken mysig låda. Vill ha vill ha
kram

Noamaja sa...

Ja skall man förvara något vackert är det fint om det ändå syns...

Åh, du har varit inne i gula huset... Jag missade det;-) De som sålde det har "flyttat" till det röda vid Amerikaberget... inom citationstecken då de inte bor där året runt... Jag håller med, hus skall inte stå tomma, det är synd på deras själ.

Kul att du tittade in hos mig:-) och det låter alldeles härligt med pepparkakor i ett växthus en snöig vinterdag!