söndag 6 februari 2011

Grindar

När man sätter sig ner och njuter av ingenting,
kan det kännas  som allra bäst!




Söndagen bjöd på strålande sol. Det blev några timmar i sällskap med livskamraten och kameran.
Det som fångades med kameran var grindar.
Några generöst vinteröppna medans andra väntar ....... kanske på sommar och solglittret.

En härlig helg går mot sitt slut.
 Den började med middag hos vänner på fredagen, på lördagen blev vi bjudna på middag hos dotter med familj. Alltid lika gott och trevligt. Jag närmade mig spisen först i dag - söndag - härligt.
Känner mig redo för en ny arbetsvecka.


4 kommentarer:

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Så vackra grindar du fotat och vilken underbar utsikt! Bor du så här vackert? Det ser ju ut som en dröm...

Ha det fint!

Kram Jenny

Inger Tolwers sa...

Det ser ut som när vi var i Nynäs är det därifrån? Kram

Hildas hem sa...

Grindar är verkligen vackert! Jättemånga fina du hittade :)
Jag önskar att vi hade grindar här hemma, men det har vi inte.

Ha en fin fredag!
//Sofia

Hildas hem sa...

Jag tänkte bara replikera vad du skrev hos mig om sockerkakssmeten. Jodå, jag har varit där också. Sockerkakssmet är ju lyx ;)

Ha en härlig söndag!
Kram Sofia