söndag 10 april 2011

Våren är här

Det viktiga är inte alltid hur saker och ting är -
utan hur vi upplever saker och ting!




Jag har ikväll gått på månen, bjudit apan på frukter,
rört mig som pilträdets grenar och blad, hämtat energi från himmel och jord.
 Qigong som jag går på regelbundet sedan många år ger mig massor med helande energi. 
Något som också ger mig massor av energi är att vara ute i naturen, hela lördagen var jag och livskamraten med våra barn och barnbarn vid havet med kaffe och bullar i ryggsäcken.

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder du tar, många fina förmågor du har. Kram Lotta

annika sa...

Låter som om du har haft en härlig helg du också. Vilken tur vi har som kan få umgås med barn och barnbarn.

Vackra bilder även i förra inlägget.

Kram

Glädjekällan sa...

I naturen finns mycket att hämta.
Tack för din kommentar hos mig.
Birgitta