torsdag 5 maj 2011

Färg, färg


Gräset är inte grönare någon annanstans.
Det är grönare där man vattnar.

 

 


Nej, gräset är oftast inte grönare någon annanstans, men nog har vi mycket att lära
 av våra grannar på andra sidan sundet, vi kan ju börja med att sätta lite mer färg på hus och dörrar,
 eller hur? 
Nu har det varit en vecka med regn, snö och hagel, men i morgon så kommer sol och värme.
Helgen börjar med "tjejmiddag" hos mig och då blir det mycket skratt och värme.
Vi avhandlar allt och naturligtvis ska jag visa bilder på lilla Malte som nu har blivit 6 veckor.
Hoppas din helg blir fin.

3 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Härlig färgkavalkad!

Mvh
Frida

Therese sa...

Vi sådde solrosor för snart 2 veckor sedan. Jag tänker på dig varje ggn de vattnas. Hoppas att allt är bra med dig och de dina. Kramen

Hildas hem - Sofia sa...

Åh, vad glad jag blir av dessa bilder. Jag älskar vackra dörrar och i synnerhet vackra dörrar med färg. Tjusigt! :)

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
Kram Sofia