onsdag 3 augusti 2011

Börja jobba


Om en dörr står på glänt - öppna den och kika in!




I morgon börjar jag jobba och det ska bli riktigt roligt.
Semestern har varit fantastisk.
Jag (mormor) och livskamraten (morfar) hade fantastiska dagar på Österlen med de stora barnbarnen då vi bl.a. vandrade i Haväng, åt gott på Baskemölla krog, badade i Gislövshammar - brrrrr det var kallt.
Efter det bytte vi roller och blev farmor och farfar och var med lilla Malte nu 4 månader när hans mamma och pappa klättrade. 
I morgon ringer klockan tidigt, tidigt och jag går en spännande tid till mötes.
Undrar om mina "busskamrater" har börjat jobba? Vi hinner prata några minnuter innan bussen kommer och vi pratar de 5 min. som det tar till stationen, mer känner vi inte varandra - men vilka fina möten det blir.
Ps. jag har snart ledigt igen, måste mjukstarta.

1 kommentar:

Rebecca Engel sa...

Hej mormor,

vilka fina foton!

Här är en länk till huset som jag kommer bo i:
http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=20213&objgid=OBJ20213_1123290440

Kram Rebecca