torsdag 29 december 2011

NYTT ÅR


 
                                                                                          
För att erövra kontinenten måste du våga
lämna din egen strand ur sikte!
Så här i slutet av året plockar jag fram bilder från året som varit.
I mig ryms både saknad och vemod  när jag summera år 2011men
året har givit mig sååååå mycket glädje. Vi hälsar lilla barnbarnet välkommen till familjen, vi önskar all lycka - till äldsta barnbarnet som påbörjat sina studier på universitet i annan del av landet och till mellan barnbarnet som börjat första året på gymnasiet. Livskamraten har blivit "vardagsledig" med allt vad det innebär. Naturligtvis är det med stor tacksamhet jag ser att nära och kära är friska. Jag sänder en tacksamhetens tanke till alla vänner som vi upplevt så mycket roligt med.
Det är med stor nyfikenhet jag ser fram mot år 2012.

4 kommentarer:

Sussi's värld sa...

Jättefina bilder. Nyss bastubadade med meterhög pudersnö utanför här i Åre.

Anonym sa...

Det är alltid spännande med nytt år. Vilken glädje det är med barnbarnen och vilket spann du har mellan äldsta och minsta... Nyårskram/ Inger

annika sa...

Nya år innebär nya glädjeämnen och utmaningar. Min make har också fyllt för att vara vardagsledig men han har visst inte förstått att han inte ska jobba. Men det är svårt då man har eget och vill sälja företaget.

Ha en fin fortsättning på 2012

kram

Lotta sa...

hej! vilka vackra bilder du tagit, verkligen med känsla. Vill önska dig GOTT NYTT ÅR och jag hoppas att vi får ett givande år tillsammans. Åkt slalom med älsta barnbarnet i dag och i morgon blir det på längden. Må så gott, kram Lotta