lördag 24 mars 2012

Vår

En trädgård är en vän
som man kan hälsa på när som helst!


 

 
Det är ett tag sedan jag hälsade på min trädgård.
Äntligen kom dagen då jag kunde sätta spaden i jorden!
Det är ett tag sedan snön försvann men tiden har inte riktigt räckt till för trädgårdsarbete.
Efter att ha varit på konferens i två dagar och bara sett solen genom ett fönster
så var det härligt att komma ut.
Medans jag var borta så kom första irisen upp och under dagen så var det fem till som slog ut.
Jag har den senaste veckan firat dottern som fyllde år,
två dagar senare så var det dags för yngsta barnbarnet att fylla 1 år.
Födelsedagarna firade de tillsammans.    






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Åh de är underbara dom små blomsterbarnen. Jag har 2 st oxo som jag fått av- dig. Snart ses vi kompis,ska bli urkul. kram Inger 12

bettysbeundran.blogspot.com sa...

Denna gång vi träffas så blir det inga blomsterbarn - det blir något annat. Det ska bli jätteroligt att träffas på riktigt inte via nätet. Hur många år är det sedan vi fyra lärde känna varandra