måndag 31 december 2012

Gå hälften så fort som du brukar under tjugo minuter.
Fäst dig vid alla detaljer, människor
och miljöer som omger dig.
Den bästa tiden för övningen är efter lunch.
                                                                            Paulo Coelho ur Pilgrimsresan
 
 
 
 
 
Det är lätt att ge nyårslöften en dag som denna.
Man lämnar det som varit och så ska det nya som kommer bli så mycket bättre.
Men jag kommer inte ge några  utalade, hörbara löften.
Jag är glad om livet fortsätter som det är just nu i denna stund.
Gott Nytt År!
  
 
 
 
 


2 kommentarer:

G:a Affären sa...

Tack, nu slipper jag fundera! Men det kan bli riktigt spännande förvecklingar ibland. En gång tackade jag en tjej för paketet (bloggen), som hon inte alls skickat...! Några förklaringar och sedan var alla glada.

Jag önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR !

KRAM
CIA

Meta sa...

Gott nytt år på dig!
Här kommer inte några nyårslöften över läpparna heller. Det brukar ändå inte följas så långe,
Kram Meta