tisdag 4 december 2012

 
Låt detta vara dagen då du känner
fullständig lycka - bara över att du lever!
ändig lycka
Jag har fått samtal och mail från vänner som undrar om något hänt.
Det som hänt är att jag har överskridit mitt bloggerkonto så jag kan inte lägga in bilder.
Jag har inte tid just nu att sätta mig in i detta.
 
Bilder som jag hade tänkt lägga in är på vackert vinterlandskap,
skidspåret som jag var först med att spåra på den närliggande
golfbanan där livskamraten nyss spelade golf.
Jag uppskattar verkligen att vi har fyra årstider,
varje årstid ger mig så mycket - inte minst i utomhusaktiviteter.
Jag hoppas på skidor, långfärdsskridskor och pulkaåkning med de
tre barnbarnensom nu är i ålder 1år 8 mån. - 20 år.
Alla lika lekglada! 


3 kommentarer:

Sussi's värld sa...

Jag kan hjälpa dig med bilderna, i helgen kanske? Åker du skidor eller snöskoter till jobbet idag:-)

Yc sa...

Vilken tur att vi har "barn" som kan hjälpa oss med de bekymmer som finns idag. Bekymmer som vi inte visste fanns då - för många år seda.

Betty sa...

Ja, vad gjorde vi om inte våra barn hjälpte oss, barnbarnen är också till stor hjälp inte minst genom att sprida glädje.