onsdag 14 augusti 2013


Skjut inte upp till i morgon 
det du kan skjuta upp till i övermorgon!

 
Ja, så var sommarsemestern slut och jag är redan inne på min andra jobbarvecka - 
det gick inte att skjuta upp. 
Det är många saker som går att skjuta upp men oftast är det
 bäst att 
göra som man tänkt. 
Denna veckan så bestämde jag att jag skulle
prova ett, för mig, nytt pass på F&S.
Vilken tur att jag inte sköt upp det.
Den energin och glädje som det gav sitter i flera dagar.
På fredag ska jag vara med lilla barnbarnet
och det skjuter jag inte upp.
Naturen skjuter inte upp något så det gäller att njuta
för i övermorgon kan det vara för sent.

2 kommentarer:

Jennie Bergius sa...

Så härligt att ta tag i saker och sedan känna att det var värt det :)

<3 Jennie

Ingela sa...

Hej! Det var ett tag sedan jag var inne på min egen och ute på andras bloggar. Glad att jag hamnade här där du idag skriver så underfundigt om vad man kan skjuta upp och välja att göra idag... precis så är det... vi har ett val bäst att nyttja det!