lördag 21 september 2013

Natur och trädgård är ett annat namn för hälsa!



Åkte till Zetas trädgård i dag och som alltid är det så härligt att strosa runt och titta på allt det vackra, man kan ju alltid drömma om att den egen trädgård kommer bli så.
Men bilderna visar att ett äpple, eller några nyponkvistar räcker. Samlar några små vaser och i dom får sommarens sista blommor lysa upp middagsbordet. 
Kvällen ska jag och livskamraten tillbringa med vänner och värdparet får en påse
med White Triumphator som till våren förhoppningsvis
ska bli långa vita underbara liljetulpaner.
Köpte också några lökar till den egna lilla trädgården.



2 kommentarer:

Jennie Bergius sa...

Ja detta blir man verkligen pigg och glad av - så skönt på en trött höstdag! :)

Tack snälla Betty! Hihi :)
SÅ SNÄLLT!! Om du mailar mig din mailadress (till bergiusjennie@gmail.com) så skickar jag dig min hemadress - så kanske du kan posta några frön till mig? :)

<3 Jennie

Jennie Bergius sa...

Så mysigt med kalas med barn och barnbarn :) Stort grattis! September är ju en underbar månad!

Ha en fin start på nya veckan <3 Jennie