lördag 19 oktober 2013

 
 
Ett brev betyder så mycket ........
 
 
Blev så glad i veckan när posten hämtades och detta vackra kort kom som ett tack för vallmofrön som jag skickat till bergiusjennie.blogspot.com. Hoppas nu att vi båda i vår får vackra vallmon i rabatten, kortet kommer att hamna bakom glas och ram.
Hösten är kastanjernas tid och nu finns dom överallt. Varje höst låter jag en kastanj hamna i mina jackfickor. Det är härligt att känna på dem när kalla frusna händer söker värme i fickan.
Så redan i kväll, när jag och livskamraten ska på middag hos vänner, hamnar en av dessa kastanjer i en jackficka.   
 
 
 
 


4 kommentarer:

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Härligt att du tyckte om kortet :) Å visst är kastanjer vackert! Ha en fin start på nya veckan <3 Jennie

annika sa...

Det var ett vackert kort som du fick.
Kastanjer är vackra. Hade tänkt att stoppa någrani minnficka då vi har en stor kastanj på skolgården. Men det är bara det att barnen plockar upp alla så jag hinner inte med :)

Kram
annika

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Tack snälla (från oss båda:)! Ja visst längtas det till den underbara julen :) Ha en fin fredag <3 Jennie

Färgflickan Esmeralda sa...

Mycket vackert kort! Jennies målningar är fantastiska. Jag brukar också lägga ner både kastanjer och ekollon i fickorna på hösten! De är så lena och sköna mot händerna, blir lite som handmassage! Önskar dig en fin helg!