söndag 2 februari 2014


Den som är rädd för förändringar 
är också rädd för livet.

 

 
Oj vad mycket disk det blir när alla nyttigheter ska pressas ner till råjuice. 
Men så gott det blir. Det är bara den där rödbettan som jag har svårt
för och frågar mig - är den god eller ....... ? Jag väljer att servera drycken
kyld och ur glas med fot, det gör det hela mycket godare.
Så här nyttigt är det inte varje dag, i fredags 
hade jag träff med en kär
vännina på ett Stockholms café och då blev det 
bara godsaker både i
samtalsform och ätbart - båda sakerna lika viktiga och mättande.



2 kommentarer:

Färgflickan Esmeralda sa...

Åhh så gott med alla grönsaker och frukter! Råsaft är riktigt fint, men även bakelser och annat gott behövs emellanåt tycker jag. Variation och lite av varje gör det roligare:-)

annika sa...

Det ser både gott och lyxigt ut. Det märkliga är ju att det smakar så gott fast man inte alltid tror det. Nu är det tider då vi behöver nyttigheter för kroppen.

Kram
annika