måndag 29 september 2014



Vart du än går, oavsett vädret,
ta alltid med dig ditt eget solsken!



Efter denna varma sommar så njuter jag när hösten kommer. Färgerna och den klara krispiga luften. När jag går till jobbet, myckt tidigt, så drar jag några djupa andetag när jag möter den nya dagen. Förra veckan tog jag på strumpor men i dag åkte de av. När kylan och regnet kom förra veckan och jag dragit på strumpor, såg jag unga män som bar färgglada galocher över sina blankputsade skor. Jag såg rosa, turkosa och röda. Undrar om det bara är på söder i Stockholm dessa färgglada män finns?

3 kommentarer:

Marie sa...

Vad härliga betraktelser. Kul att de galocher kan olika färger. Ha en bra dag imorgon. Oh vad jag saknar er. Har varit i Malmö och fått vara med på deras nät träff. Många hälsningar från dem hälsa Gunhild också.

Betty sa...

Oj, vad roligt att du har varit på nätverksträff i Malmö. Du måste berätta mer ( kanske på min mailadress)

Marie sa...

Det ska jag göra ha en fortsatt trevlig helg.