tisdag 21 oktober 2014



Det finns ingen annan expert på din 
njutning än du själv.

  

  

Hösten har kommit och mer tid tillbringar jag inne men jag njuter varje 
morgonnär jag öppnar dörren, hämtar tidningen och på trappen tar jag
de första 
andetagen. Har jag tur så möter jag grannens katt som  jamar -godmorgon. Det är mycket mörkt inget ljus
stör 
mina ögon. Trädgården håller på att gå i vila men
fortfarande så belönar den mig med blommor. Var med 
livskamraten till Skåne några dagar och där fanns
mycket av 
sensommar kvar. Det blev vandring längs
med folktomma stränder 
och byar med stängda dörrar.
I helgen kommer jag att öppna mina dörrar
för goa "Föbelvännerna" då vi ska
vara tillsammans i tre dagar.  



1 kommentar:

Marie sa...

Godmorgon. Vilka härliga dörrar och nycklar. Kan känna mysterium. Ha en god vecka.