söndag 6 september 2015



Man får bara en resa genom livet, 
så glöm inte att stanna upp!



 Det kom ett mail från en vän som saknade mina inlägg - tack. Det var det som behövdes för att jag skulle stanna upp. Tycker skärgården och havet är som vackrast nu, naturen lugnar sig och allt andas stillhet. Var en heldag på Landsort med goa Friluftsvänner. Med dessa vänner spelar inte vädret någon roll, vi har varit ute i blåst, storm, hagel, snöoväder, sol m.m. Båten ut var helt full men väl på ön så var det inte många vi mötte. Vi hade ett inplanerat besök med guid i bergrummet som finns under ön - mycket intressant, Överallt på ön är det konstutställning, tillgänglig för de flessta besökare. De märkligaste och finaste konstverken är ögonblicksbilder att spara på och plocka fram när helst jag önskar. Dagen avslutades på öns restaurang med en god Bouillabaisse och vitt vin. Efterrätten var inbakat äpple med kolasås och bakad vit choklad. 






1 kommentar:

Marie sa...

Tack min vän. Du gör rätt dags att göra saker mitt på dagen. Sköt om dig
Kram
Marie