tisdag 10 november 2015

Långsamhet ger möjlighet till fördjupning.





Hösten har varit underbar och då menar jag inte bara det vackra höstvädret som vi i Stockholm har haft. Jag har tagit ett stort beslut och det är att jag slutar jobba till jul,
jag ska bli "vardagsledig". 
Efter att ha jobbat i 26 år som handledare till förskolor
och skolor så håller jag på att 
avsluta mina uppdrag. Det har inte varit ett helt lätt
beslut men när jag väl tog det så 
känns det helt rätt. Livskamraten som har varit "vardagsledig" några år stormtrivs. Jag har så många vänner som nu har 
lyckönskat mig till mitt beslut och nu känns allt 
bara - underbart. 








2 kommentarer:

Marie sa...

Härligt du gör helt rätt du har så många uppdrag ändå. Sköt om dig jag önskar en god vecka
Marie

Sussi Norberg sa...

Det är ett fantastiskt beslut du tagit, kram